Tuesday, February 10, 2009

OdItIoN MC mAP

Malam nie ader odition mc tok Map...Map nie stand for ' MALAM ANUGERAH PELAJAR' naseb bek rmai gak yang datang odition,,igtkan xder orang yang nak datang...Ader 9 orang yang datang tok odition nie..ok la tue, walaupun ader yang yang mungkin datang kerana terpaksa. Tapi bikan paksa sebenarnya nak bagi peluang kepada siapa yang layak. Bukan senang nak ader pluang yang macam nie..

Saya sebagai pengarah bahagian protokol berbesar hati memilih 5 orang sebagai MC nanti. Tapi ini bukan pilihan saya seorang. Yang bersama-sama menjadi juri tadi adalah En Rahim, Felo KTHO, Asri sebagai Ketua Pengarah Map..and beberapa orang MT lain..

Masalahnyer skg nie saya hanya nak 3 orang Mc sahaja. Macam mana dengan nasib 2 orang lagi yang telah kami umumkan sebagai layak..hurm...saya jadi serba salah la pulak..mungkin saya akan serapkan 2 orang nie sebagai ajk protokol lah. Dan saya invite mereka untuk menjadi pelakon yang kami akan shootong pada 16 feb nie. Shooting nie untuk gimik map and publisiti..Aper gimiknyer???mane boleh bagitau..kalau bagitau dah tak supriselah..So kne lah tengok sendiri mase MAP t yer..Besh!!!Untuk sape2 yang tak berkesempatan nak join Map. Pas abis MAP nanti saya akan ceriat perjalanan gimik 2 ea..hee...

No comments:

Post a Comment